Saturday 25 October 2014

BUKANKU PINTA

Assalamualaikum...

Sahabat...
♥Bukan ku pinta dilahirkan tanpa ibu dan ayah..
♥Bukan ku pinta dilahirkan dlm keadaan bukan islam..
♥Bukan ku pinta dilahirkan jahil dlm agama..
♥Bukan ku pinta mnjdi seorg yg tidak pandai mmbaca al-quran..
♥Bukan ku pinta mnjd org yg miskin ilmu pengetahuan..
♥Bukan ku pinta mnjd anak yg derhaka..
♥Bukan ku pinta mnjd seorg sahabat yg tidak mmberi cth yg baik..
♥Bukan ku pinta mnjd sahabat yg tidak menegur kesalahan sahabatnya....
Tapi
♡Aku sntiasa berdoa supaya dapat hidup dalam keluarga yg soleh dan solehah..
♡Aku sntiasa berdoa supaya hidup dan matiku dalam islam..
♡Aku sntiasa brdoa supaya ilmu agamaku sntiasa brtambah..
♡Aku sentiasa brdoa supaya mnjdi seorg yg sentiasa brpegang kepada al-quran dan sunnah..
♡Aku setiasa berdoa supaya mnjd org yg kaya dgn ilmu..
♡Aku sentiasa brdoa supaya mnjd anak yg soleh dan solehah..
♡Aku setiasa berdoa supaya aku dapat menjd sahabat yg sentiasa mmbimbing sahabat2ku..
♡Aku sentiasa berdoa supaya aku mnjd seorg sahabat yg berani menegur kesalahan sahabat2ku..
♡Aku berdoa agar ukhuwah kita kekal hingga ke syurga....aminnnnn...😢

Wasalamualaikum.😉

No comments: