Thursday 12 January 2017

Persediaan nak Jalan-jalan

Assalamualaikum semua:)

Alhamdulillah selamat sampai ke utm petang tadi..
walaupun penat sikit, tapi excited jugak nak hupdate blog nih..haha

But, rasanya sempat updated sikit ja sebabnya ada keja lain pulak lepas isyak japgi..
Just nak kongsi serba sikit persediaan yang aku dah buat untuk perancangan cuti ni...

Minggu lepas aku ada turun selangor untuk buat serba sikit persediaan kalau-kalau sempat.. sebenarnya just nak rehatkan minda daripada terkurung kat utm..hahaha
aku sempat servey harga winter shoes ja dekat ioi mall... hmmm.. harga tak mampu milik la nmpaknya.. but its ok.. at least aku dah boleh anggar size kasut untuk kaki aku ni... sambil jalan-jalan cuci-cuci la mata sikit-sikit sambil kira-kira bajet...

so dari jalan-jalan tu la aku rasa beli online lagi jimat..haha.. walaupun takot jugak nak beli barang-barang macam ni by online exspecially barang pre-order.. risau taksempat sampai ja.. kalau tak sempat sampai, menangis tak berlagu la alamatnya...huhuhuhuhuh
hopefully semuanya berjalan lancar.. aminn...

and sempat jugak servey tempat untuk beli universal plug.. kawan cakap harga kat malaysia just RM15, kalau nak beli kat sana ada ja, tapi mahal sikit la RM 30 gitu....

anyway, hopefully perjalanan ke pahang esok selamat sampai dan balik... amin...
in sha Allah kalau diberi kesempatan nanti aku updated serba sedikit pengisian di pahang nanti...
bubye...
assalamualaikum....





No comments: